środa, 22 kwietnia 2015

Violets in April

Yesterday I counted my african violets. My collection it's 29 items at my sister's flat and 34 at mine.  Several of them are blooming now. They have beautiful blossoms so it's the reward for effort of repotting, fertilizing and watering. Unfortunetly violets in my flat don't bloom as good  as in my sister's flat. I decided to compare the condition in this 2 different places in next post. Please see my collection in April.


April / Kwiecień


Wczoraj policzyłam wszystkie fiołki i zrobiłam spis. Mam 29 w mieszkaniu siostry i 34 w moim. Kilka z nich teraz kwitnie. Piękne kwiaty są ogromną nagrodą za wysiłek wkładany w podlewanie, przesadzanie i nawożenie. Zauważyłam, że w mieszkaniu mojej siostry fiołki kwitną i rosną lepiej niż w moim. W kolejnym poście porównam warunki jakie mają fiołki, aby wyeliminować błędy.
Zdjęcia to kolekcja z kwietnia. Wygląda ślicznie. Dla takich chwil warto hodować fiołki.

January - April / Styczeń - kwiecień

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz