wtorek, 21 kwietnia 2015

White and pink trailer

 I didn't post a long time because my african violets don't want to bloom. Today I would like to show you my white and pink trailer. It is a miniature AV, it looks nice and it is easy to rooted it. It bloomed 1 year after potted so it is very fast in compare to other violets in my collection.


Trailer biało różowy / White and pink trailer


Dawno nie pisałam, ale to przez to, że moje fiołeczki uparcie nie chcą kwitnąć. Dziś pochwalę biało-różowym trailerem. Jest to miniatura, bardzo wdzięczna i szybko się rozrasta. Łatwo go rozmnażać przez podział a także z listka. Zakwitł po około roku od posadzenia z listka i jest to jeden z szybszych fiołków.

Trailer biało-różowy / White and pink trailer


Na domiar złego miesiąc temu kupiłam kilka listków i prawdopodobnie żaden się nie przyjmie. Może kupiłam je za wcześnie i zmarzły, albo zaszkodziło im ostre wiosenne słońce na południowym oknie. Nie mam pojęcia, ale to moja największa klęska w uprawie. Do tej pory kupowałam listki 3 razy i zawsze było 100% skuteczności. Przez tą sytuację wstrzymuje się z zakupami nowych listków. Poczekam, aż zakwitną te które już mam.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz